loadingimg

Loading...
  • Register me

Login with external account:

ZDĄŻYĆ PRZED PIERWSZĄ GWIAZDKĄ!

ABY ZDĄŻYĆ PRZED PIERWSZĄ GWIAZDKĄ...

... i bezstresowo zakupić wszystkie prezenty

złóż zamówienie z dostawą przesyłką kurierską

najpóźniej do 21 grudnia do godziny 12:00

Kot PURR wszystko spakuje i wyśle na czas :)

Terms and Conditions

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO PURR

(ostatnia aktualizacja 05.05.2015)

I. Informacje o firmie

1. Sklep internetowy PURR, zwany dalej Sklepem, prowadzony jest przez firmę:

    MAKI MARTA KĄTNIK

    ul. Gen.L.Okulickiego 9B/3

    80-041 Gdańsk

    NIP: 583-241-65-58

    REGON: 192766517

2. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

3. Wszelkie informacje na temat Sklepu, zamówień, reklamacji, itp. można uzyskać pod numerem telefonu +48 506 96 16 36 (opłata zgodnie z cennikiem operatora) w dni robocze, w godzinach 10:00-16:00 lub pod adresem e-mail: purr@purr.com.pl

4. Wszystkie ceny na stronie Sklepu podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

5. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby Sklepu.

II. Zamówienia i sposób ich realizacji

1. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.purr.com.pl

2. Do złożenia zamówienia wskazane jest posiadanie konta zarejestrowanego w Sklepie PURR.

3. Po złożeniu zamówienia klient dostaje informację o jego przyjęciu na adres e-mail podany przy rejestracji. W tej wiadomości znajdują się m.in.:

·      liczba i cena zamówionych produktów, wraz z podatkiem

·      koszty dostawy i ewentualnie koszty wybranego sposobu płatności

·      przewidywany termin realizacji zamówienia

4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:

·      w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia

·      w przypadku zamówień płatnych z góry - w chwili zaksięgowania na koncie Sklepu wpłaty za zamówienie

5. Od momentu złożenia zamówienia, do momentu jego realizacji klient może anulować złożone przez siebie zamówienie poprzez odpowiedni link w Panelu Klienta lub kontaktując się ze Sklepem e-mailowo bądź telefonicznie.

6. Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od potwierdzenia złożonego złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze Sklepu, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. maksymalnie po upływie czasu najdłuższego z podanych.

7. Zamówienia na produkty mające czas realizacji powyżej 48h są sprowadzane na zamówienie. W tych przypadkach Sklep nie gwarantuje realizacji zamówienia, jeśli wyczerpie się nakład produktu lub żaden z dostawców nie będzie mógł danego produktu dostarczyć. W takiej sytuacji zamówienie zostaje anulowane i wpłacone przez klienta pieniądze zostają zwrócone w całości na wskazane konto.

8. Termin otrzymania zamówienia przez klienta to czas realizacji zamówienia powiększony o czas dostawy zamówienia, zależny od wybranej formy przesyłki. Więcej informacji o czasie realizacji zamówienia - TUTAJ.

9. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:

·      przy odbiorze - za pobraniem lub przy odbiorze osobistym w Sklepie;

·      z góry przelewem bankowym na konto Sklepu: 

       ING Bank Śląski S.A     15 1050 1764 1000 0092 0965 7510;

·      z góry kartą płatniczą:

       Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, MasterCard Electronic;

·      z góry przelewem elektronicznym za pośrednictwem firmy PayU S.A.

10. Zamówienia zagraniczne mogą być opłacane tylko z góry. 

III. Zwroty, odstąpienie od umowy

1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient może odstąpić od umowy kupna-sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów w ciągu 14 dni od odebrania zamówienia.

2. Aby odstąpić od umowy, należy przesłać jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres purr@purr.com.pl wraz z informacjami pozwalającymi na jednoznaczną identyfikację zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.), a następnie zwrócić towar zgodnie z instrukcją przesłaną przez Sklep w odpowiedzi na oświadczenie odstąpienia od umowy.

3. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje zwrot pełnej kwoty zamówienia, wraz z kosztami przesyłki, w ciągu 7 dni od otrzymania zwróconego towaru. Zwrot płatności zostanie dokonany takim samym sposobem, w jaki została ona poniesiona, chyba że jest to niemożliwe (w takim przypadku - przelewem na wskazane konto bankowe).

4. Klient może także w ciągu 14 dni zwrócić część zamówienia (np. niektóre zakupione produkty), w takim przypadku Sklep gwarantuje zwrot ceny tych towarów w momencie ich zamawiania oraz zwrot kosztów przesyłki, proporcjonalnie do wartości całego zamówienia.

5. Koszty zwrotu towaru (dostarczenia ich do siedziby Sklepu) są ponoszone przez klienta.

6. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości towaru wynikające z korzystania z niego w sposób inny, niż było to konieczne do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania.

IV. Reklamacje

 1. W razie wszelkich niezgodności zawartości paczki ze złożonym zamówieniem, uszkodzenia produktu lub braku elementów Klient może złożyć reklamację pod adresem e-mail purr@purr.com.pl podając dane niezbędne do identyfikacji zamówienia (np. numer zamówienia, adres dostawy, itp.) i dokładnie opisując problem.

2. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli wymiana będzie już niemożliwa (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Klient może wybrać jedną z trzech opcji:

·      Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu,

·      Klient zaakceptuje obniżoną cenę reklamowanego towaru,

·      Klient wybierze inne, dostępne w sklepie towary o wartości reklamowanego przedmiotu.

3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.

4. W przypadku konieczności zwrotu produktu - Sklep wzywa kuriera, który podejmuje paczkę od Klienta. Klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów.

5. W przypadku, gdy w wyniku reklamacji następuje zwrot towaru, Sklep zwraca klientowi pełną kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy.

6. Konsument może skorzystać także z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

V. Załączniki

1. Polityka prywatności

2. Wykorzystanie plików cookies