loadingimg

Wczytuję dane...

Logowanie za pomocą kont zewnętrznych:

WIETRZENIE MAGAZYNU!!!

ABY UZYSKAĆ RABAT NA ZAKUPY

WPISZ W KOSZYKU KOT ;) RABATOWY: 

KOTY30

Czas realizacji zamówień

CZAS REALIZACJI ZAMOWIEŃ

1. Czas realizacji (wysyłki) 

Jeżeli dany produkt jest na stanie magazynu - na jego stronie znajduje się informacja o przewidywanym czasie wysyłki.

Zamówienia złożone do godziny 12:00 wysyłane są zwykle jeszcze tego samego dnia, natomiast zamówienia złożone po godzinie 12:00 - wysyłamy następnego dnia.

Uwaga! Zamówienia dostarczane Pocztą Polską i Paczkomatem, nadawane są do godziny 14:00!

Zamówienia "za pobraniem" wysyłamy w ciągu 24 godzin, a przy płatności przelewem - musimy zaczekać na zaksięgowanie wpłaty.

Jeżeli produkt nie znajduje się na magazynie - musi zostać sprowadzony od dostawcy - pojawia się przy nim informacja o czasie realizacji - np. "Realizacja zamówienia: 14 dni". 

2. Czas dostawy wynosi zwykle jeden dzień roboczy (dziś wysyłamy, następnego dnia roboczego jest u Ciebie), jednakże i kurier i poczta (poczta znacznie częściej) miewają opóźnienia. Niestety jest to od nas niezależne, na szczęście nie zdarza się często. Jednak ostrzegamy!

Uwaga! Kurierzy nie dostarczają paczek w weekendy. W niektórych miejscowościach Poczta Polska dostarcza paczki priorytetowe w soboty, jednak nie jest to żadną regułą. 

3. Dostarczenie przesyłki

Paczki wysyłamy:

a) kurierem (domyślnie jest to firma GLS - zastrzegamy sobie jednak prawo zmiany firmy kurierskiej; dodatkowo do wyboru jest także usługa firmy kurierskiej DPD, DHL, FEDEX oraz UPS)

b) Pocztą Polską, przesyłką priorytetową (list/paczka)

c) do Paczkomatów InPost

d) paczką e-commerce InPost

e) kurierem InPost

w zależności od tego jaka forma dostawy zostanie wybrana w czasie składania zamówienia.

W momencie nadania paczki otrzymasz e-maila z wiadomością, że zamówienie zostało wysłane I podany zostanie numer nadawczy paczki. W tym momencie możesz spodziewać się, iż zamówione przez Ciebie produkty pojawią się u Ciebie następnego dnia roboczego (jeśli np. Poczta Polska zadziała tak, jak powinna).

Średnie czasy dostawy wg sposobu wysyłki:

•   Przesyłka kurierska / Kurier InPost – 24 h

•   Paczka pocztowa priorytetowa / list polecony priorytetowy – 24 h

•   Paczkomaty InPost / paczka e-commerce InPost / Poczta Polska Paczka 48 – 1-2 dni

WAŻNE: Nie jesteśmy w stanie ponosić odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez Pocztę Polską czy nawet kuriera! Jeśli paczka przyjdzie za późno, zawsze masz prawo odmówić odbioru, a nas poinformować, że paczka nie została odebrana z powodu zbyt długiego czasu dostawy (więcej niż 1 dzień roboczy).

Paczki dostarczane są przez: 

a) kuriera: w godzinach 9:00 - 17:00, w dużych miastach - do 19:00. W razie nie zastania odbiorcy zostawiane jest awizo z datą następnego doręczenia i telefonem kontaktowym do kuriera.

b) Pocztę Polską: zwykle w godzinach 9:00-18:00. W razie nie zastania odbiorcy listonosz zostawia powiadomienie (awizo), z którym należy zgłosić się do najbliższej placówki Poczty Polskiej po odbiór paczki.

Jeśli wybrałeś płatność "za pobraniem", w przypadku nie odebrania paczki, będziemy od Ciebie przyjmować zamówienia tylko opłacane przelewem. Zamówienie po raz drugi nie odebranego wcześniej produktu pociąga za sobą konieczność uiszczenia opłaty za wcześniejszą wysyłkę. 

4. Produkty sprowadzane na zamówienie zza granicy

Niekiedy zdarza się, że przewidywany czas realizacji zamówienia wydłuży się z 14 dni do 4 tygodni ze względu na braki magazynowe u dostawców. Gdy tylko dowiadujemy się o możliwych trudnościach lub opóźnieniach w realizacji, od razu się kontaktujemy z klientem, by ustalić co zrobić dalej z zamówieniem.